سرگرمی

ساخت وبلاگ

مشاوره خانواده | روش هاي کار در روانشناسي باليني

 

در مشاوره خانواده و خانواده درماني ، هر يک از اعضاي خانواده به مانند عضوي از يک سيستم عمل مي کنند. برخي موارد، مشکلاتي پديد مي آيند که ساير اعضا را نيز دچار اذيت و آزار مي کند.

مراجعه به روان شناس کي ضروري است؟

درمان اختلال هاي رواني به اندازه درمان بيماري جسمي داراي اهميت است. حتي در برخي موارد جدايي اين دو از يکديگر امکان پذير نيست. البته که هر فشار رواني بيماري نيست و خيلي کم هستند افرادي که پس از يک بحران و فشار رواني به روانشناس مراجعه مي کنند.

همانند بيماري هاي جسمي ، اختلالات رواني هم افراد از طريق برخي داروها و تجربيات اطرافيان آنها به مدت چند روز نسبت به مدارا با بيماري پرداخته و سپس در صورت عدم بهبود به روانشناس رجوع خواهند کرد.

اولين قدم براي بهبود مشکل رواني، تشخيص زمان مراجعه به روانشناس از سوي فرد است. يعني او هنگام نياز خود به روانشناس مراجعه مي کند.

لذا افرادي به روانشناس مراجعه مي کنند که نسبت مشکلي که دارند آگاه هستند و روان درماني نيز براي همين افراد است. آنها مي دانند که مشکلشان چه چيزي است و يا مدت زيادي است که با آن مدارا کره اند و يا حتي با روش هاي ابداعي خود نيز توانسته اند با آن مقابله کنند. زماني که ديگر کنترل و حل اين مشکل از دست آنها خارج مي شود، زمان مراجعه به روانشناس رسيده است.

زماني مراجعه به روانشناس ضرورت دارد که افراد از حل مشکلات خودشان توسط خودشان عاجز هستند. مشکلات تمرکزي، اختلافات خانوادگي، روابط کاري با همکاران در محيط کار و دوستان مواردي هستند که افراد با وجود اجراي روش هاي خود براي رفع مشکلات پيرامون آنها، موفق به حل نشده و به مشاور خانواده ويا روانشناس آنلاين مراجعه مي کند.

 

روشهاي کار در روانشناسي باليني

روانشناسي باليني يکي از شاخه هاي روانشناسي است که به شناخت و درمان بيماري هاي رواني اختصاص دارد. به طوري کلي مراجعه به روانشناس براي افرادي است که در روابط خود با دنياي پيرامون دچار مشکل شده اند و نسبت به حل و فصل آن نيز عاجزند، لذا مراجعه به روانشناس تنها براي کساني نيست که اختلالات رواني شديدي دارند.

با اين حال بسياري از اوقات افراد در ايجاد تعادل ميان رابطه با اطراف خود سختي هايي را تحمل مي کنند که براي رفع آنها نياز به کمک ديگران است. اينگونه کمک ها داراي دامنه وسيعي نيز هستند.

کمک به افراد مي تواند در قالب يک گفت و گوي صميمي صورت بگيرد يا به صورت حمايت از او باشد و گاهي هم اين کمک بايد تخصصي انجام شود. در روانشناسي باليني براي حل مشکلات افراد، راه به شکل مختلف وجود دارد که براي هر مشکل و بيمار يکي و يا هر سه تاي آنها اجرا خواهد شد. در زير اين سه راه را تشريح کرده ايم:

روان درماني فردي

در روان درماني، بيمار و روان درمان تنها افراد حاضر در يک جلسه هستند. در اين جلسات فرد بيمار، با افکار و احساسات خود عميقا آشنا خواهد شد و علت وجودي آنها را نيز درک خواهد کرد. رابطه خود با ديگران را عميق تر بررسي خواهد کرد و به طور کلي شخصيت خود را بهتر خواهد شناخت. پس از اين مراحل مي تواند با کمک روان درمان بدون حالات منفي گذشته مانند، خستگي، ناتواني وخشونت، نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

روند درمان در افراد بنا به مشکل آنها کوتاه و بلند است. روند درماني در اين نوع به گونه اي است که فرد بيمار چيزهاي جديدي را براي حل مشکلات مي آموزد. سرعت و کيفيت اين روند بر عهده فرد بيمار بوده و زوج درمانگر کسي است که چم و خم اين روند را به او ياد داده و حامي او خواهد بود.

روان درماني گروهي

نوع ديگري از روان درماني که براي مسائل پيشرفته تري استفاده مي شود.

به جهت تشخيص اينکه اين نوع درمان براي چه کساني کاربرد دارد، هر شخصي تعدادي جلسات روان درماني فردي را طي کرده و بعد به جمع افرادي که همان مشکل او را دارند، خواهد پيوست. در ادامه اعضا شرکت کننده در گروه به مرور به يکديگر نزديک شده حال اينکه هر يک از اعضا حمايت کنترل شده گروه را پشت سر خود دارد. اينگونه تمامي چيزهاي جديدي را که مي خواهد ياد بگيرد تا رابطه خود را با پيرامون خود بهبود ببخشد در تمرين با ديگران آنها را در خود نهادينه مي کند.

خانواده درماني

در خانواده درماني هر يک از اعضاي خانواده عضوي از اين سيستم هستند. آنها مشکلاتي را دارند که تحمل آنها برايشان طاقت فرسا شده است. با وجود پيگيري هاي آنها براي حل اين مشکلات، اما اکنون به مرحله اي رسيده که هر يک اعضا نسبت به حل مشکلات به وجود آمده، ناتوان هستند.

آنها با رفتارهايشان به جاي حل مشکل، آن را پيچيده تر مي کنند. لازم  به ذکر است که در اين پروسه، کسي به عنوان گناهکار شناخته نخواهد شد و مهم نيست که به وجود آورنده وضع فعلي چه کسي است. هدف اين است که هر يک از اعضا نقش و وظايف خود را شناخته و از طريق برنامه ريزي و بروز تغييرات، مشکلات حل و فصل شوند.

در اين نوع درمان، خانواده به عنوان سيستم حضور داشته و ياد مي گيرد که روش هاي جديد را همراه با نظم اجرا کند تا روابط نادرست فعلي از بين بروند.

آنها ياد مي گيرند به جاي آنکه مشکلات خود را توجيه کنند، براي حل آنها راهي دست و پا بکنند. در اين راه براي تسريع روند درمان بايد از حالات و رفتارها هر يک از اعضاي خانواده به شناخت و آگاهي کافي رسيد. در اين نوع درمان نسبت به مشکلات آموزشي و تربيتي والدين با فرزندان هم نسبت به ساير روش ها بيشتر پرداخته مي شود و راه هاي درماني براي حل مشکلات موجود در اين زمينه به هر يک از اعضاي خانواده ارائه خواهد شد تا با به کارگيري و استفاده آنها در پروسه درمان، از شرايط فعلي خارج شده و شرايط سابق و آرماني يک خانواده بانشاط و باانرژي بين اعضاي آن خانواده پديد بيايد.

جهت ارتباط با مشاورين مرکز مشاوره خانواده گپچه با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع: https://tinyurl.com/y3bnawoh

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,خانواده,روش,های,کار,در,روانشناسی,بالینی, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 164 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:35

خواص وازلين و ترکيبات آن

n8ki_m4.jpg

يکي از مواد محصولاتي که از گذشته هاي بسيار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده مي شود وازلين نام دارد. حتما براي شما هم پيش آمده که به منظور کاهش سوزش پوست در هنگام سوختگي از وازلين استفاده کرده و از تاثير فوق العاده آن پس از مدت کوتاهي حيرت کرده باشيد. اما اين ماده موارد استفاده متعددي داشته و از ترکيبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده مي شود. پاک کردن آرايش چشم، مرطوب کردن لب ها و از بين بردن خشکي پوشت تنها چند نمونه از مزيت ها و فوايد اين ماده به شمار مي آيند. در اين مقاله قصد داريم ابتدا به معرفي وازلين، اين ماده پرکاربرد، پرداخته و سپس خواص ترکيبات حاصل از آن را بررسي نماييم.

وازلين

وازلين يک ماده پرکاربرد است که از نفت به دست آمده و نخستين بار در سال 1872 توسط رابرت چسبيو (مخترع فرآيند ساخت ژل نفتي) کشف و معرفي شد. اين ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط کارگران نفت به منظور کاهش سوزش زخم ها استفاده مي شود. وازلين فوايد و مزاياي متعددي براي پوست داشته و مي تواند به بهبود پوست و افزايش رطوبت پوست هاي خشک شده و نيز کاهش چين و چروک هاي پوست کمک کند. امروزه از اين ماده در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات مراقبت شخصي، مراقبت از کودک و زيبايي استفاده مي شود.  همچنين شما مي توانيد با استفاده از اين ماده بثورات و اگزما را درمان کنيد، زخم ها را به سرعت ترميم کرده و بهبود بخشيد، به پوست خود آبرساني کرده و رطوبت آن را حفظ کنيد و همين طور از تبديل شدن خراش هاي سطحي و کوچک به زخم هاي عميق و بزرگ جلوگيري نماييد. به طور کلي مي توان گفت اين ماده کاربردهاي زيادي داشته و ميزان خريد وازلين نسبت به قبل افزايش يافته است.

پارافين

پارافين ماده مومي شکلي است که از تقطير چوب، زغال‌ سنگ، نفت يا روغن شيل به دست مي آيد. اين ماده قابل اشتعال ترکيبي از هيدروکربن ها است و در توليد شمع، پوشش و آب بندي، ترکيبات لاستيکي و محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي به کار مي رود. پارافين واکس يا روغني است که در صنايع پتروشيمي توليد مي شود؛ اين ماده در ابتدا ناخالصي داشته و زرد مايل به قهوه اي است و پس از آن که تصفيه مي شود بي رنگ شده يا رنگ سفيد به خود مي گيرد. اين ماده در صنعت کاربردهاي فراواني دارد و صنعت گران زيادي براي توليد محصولات خود در صنعت نساجي، لاستيک ‌سازي، سموم دفع آفات نباتي، صنايع دفاع، باطري ‌سازي، ايزولاسيون، کابل ‌سازي، رنگ و رزين، چسب، واکس و پوليش، بسته ‌بندي چوب و کاغذ، کبريت ‌سازي و ... به سراغ خريد پارافين بهداشتي مي روند. اين ماده به دو شکل جامد و مايع وجود داشته و از هر کدام در برخي از اين صنايع استفاده مي شود.

لوراميد

لوراميد يکي از آميدهاي چرب لوريک اسيد بوده که از واکنش ريتانالومين با مخلوطي از اسيدهاي چرب از روغن نارگيل تهيه و توليد مي شود. اين ريتانالوميد حاصل شده مايع چسبناک و روشني است که عملکرد امولسيون کننده و غليظ کننده داشته و عامل کف کننده به شمار مي آيد. لوراميد ظرفيت کف سازي يا تثبيت کف سورفکتانت را افزايش داده و در محصولات بهداشتي و شوينده هايي مانند شامپو به کار مي رود. علاوه بر آن مي تواند گرانروي محلول هاي بر پايه آب را افزايش دهد. بنابراين مي توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه اي در انواع صابون، شامپو، لوازم آرايش و تهويه مطبوع استفاده کرد. از ديگر مواد و محصولاتي که لوراميد در ترکيبات آن به کار مي رود مي توان اسکراب هاي حمام، شامگوهاي ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما مي توانيد جهت سفارش اين محصول و خريد لوراميد با شرکت هاي تامين کننده محصولات شيميايي و مواد اوليه همچون شرکت بازرگاني پيشگامان شيمي ارتباط بگيريد.

تگزاپون

تگزاپون از الکل هاي چربي است که طبيعي بوده و يک سديم لوريل اتر سديم غليظ به شمار مي آيد. اين ماده که خميري شکل بوده زرد مايل به سفيد رنگ است، خاصيت پاک کنندگي داشته و از آن براي توليد مايع ظرفشويي و ساير شوينده هاي مايع سبک استفاده مي شود. از ديگر موارد استفاده اين ماده مي توان به کاربرد آن در ژل هاي دوش، حمام هاي فومي و انواع شامپوها اشاره کرد. کارخانه هاي توليد کننده مواد شوينده مي توانند جهت خريد تگزاپون به سايت شرکت پيشگامان شيمي مراجعه نمايند. اين ماده امولسيون کننده سورفکتانت ‌ها بوده و به عنوان يک عامل فوم ساز و تميزکننده کاربردهاي فراواني دارد. اين ماده همچنين در توليد مواد پزشکي، ضد ميکروبي، کشاورزي، چاپ و رنگ‌رزي و صنايع نفت و چرم استفاده مي‌ شود. تگزاپون محرک پوست، چشم و ريه محسوب شده و هنگام استفاده از آن بايد اصول ايمني را رعايت کرد.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : خواص,وازلین,و,ترکیبات,آن, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:46

Interior Design Styles

ASIAN: Asian interior design reflects materials and completions from the East. This design style is ordinary of Thailand, Malaysia, Indonesia and China.
BRITISH: There are numerous styles to celebrate British interiors anyway, I’m visiting consider two of them, Cool Britannia and tacky Chic.
CONTEMPORARY: Contemporary interior decorations have to be compelled to be known in America within the 50's and early 60's generally as go via flying machine need to be open. The planning has either straight lines or wonderfully bended. Truly this style identifies with what's present, happening now and is reflected in today's design. Contemporary interior design meets expectations with most, if not all interior styles.
FRENCH: Regular French interior decoration is fairly established. It’d be both complex and exquisite or over rich and sensational.
GOTHIC: once I contemplate Gothic interior decoration, I’m transported completely into an alteate world, of an alteate time. Life within the middle Ages was altogether different to our leading edge world and hence the combination of this era with some advanced impacts may well be amazingly intriguing. 1150-c.1500 and restored again within the late eighteenth and early nineteenth century.
INDIAN: Indian interior designing styles are warm and gritty. They need an intriguing bid and hold an otherworldly look with the use of orchestrated colors.
Mechanical: Industrial interior design is that the mixture of workmanship and building to form life 'simpler'. A lot of innovative contraptions!
ITALIAN: Italian interior decoration is advanced and observes of extravagance about it. Once I give some thought to this style I believe about all the extraordinary Italian designers like Scarpa, Sottsass or the quite cherished design designer Armani. Italy has created and keeps on producing world trendsetting designers so it's close difficult to happen picking this style as your idea.
JAPANESE: Japanese interior decoration is short-sighted and really streamlined in both format and completions. This style is that the characterizing impact on all current moderation.
MEDIEVAL: Medieval interior decoration originates from the amount in European history 1000 - c.1550. This concept is prime and not too aloof from rustic interior design.
Moderation: Moderate interior designing is certainly chic when assembled well. The clean lines and open spaces permit you to please in effortlessness getting it done.
MOROCCAN: The Moroccan look is rich in zest shades and is suffering from Spanish, French and Arabic interior designs. Delightful examples fill the spaces alongside surfaces and smells.
NAUTICAL: the planning of nautical interior designing is de facto that of the shoreline and shoreline front. Think New Hampshire and you'd be beat all correct.
RETRO: Retro interiors covers 3 decades; 50's, 60's and 70's. The planning is shifted, from plastic fabulous, disposable and low support to psyche Delia. The impacts were the blast of publicizing, blossom force, genre and pop workmanship.
Provincial: to accomplish a natural home interior design that appears extraordinary you'll be able to blend components of it in with a recent interior design so your home doesn't get to be excessively sort of a log lodge. This mix are often extremely striking and interesting. Provincial design stresses on regular, foul components and items.
SCANDINAVIAN: there are two interior design styles that are Scandinavian design. The most is current and therefore the other is nation.
1. Scandinavian Mode started in 1930 and is out there today. It’s conceived from the elemental standards of innovation melded with conventional materials and may have the design of latest
2. Scandinavian nation style began within the seventeenth century and kept going until the late nineteenth century. The design is that of a farmhouse and also the principle material is light hued wood.
SPANISH: touches of Arabic design are blended with strong, lovely colors and shapes are found inside Spanish interior design styles.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinate large scale home remodels, new construction, restaurant, and office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : Interior,Design,Styles, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:56

پرافتخارترين تيم هاي اروپايي

تاريخچه و بزرگي تيم هاي فوتبال به عوامل زيادي وابسته است.من تو اين پست سعي کردم بهترين تيم هاي 4 ليگ معتبر اروپايي رو صرفا از لحاظ اعتبار و تعداد جام هاي کسب شده مقايسه کنم(عکس) ولي مشخص هست که به غير از جام عواملي ديگري هم تو بزرگي تيم ها تاثيرگذاره که تو اين مقال نميگنجه!

از اون جايي که نوع جام ها و درجه ي اهميت اون ها با هم فرق داره و تيم هاي مختلف از ليگ هاي مختلف اروپايي هستنمقايسشون سخته ولي من سعي کردمبه صورت نسبي ارزش هر جام رو با ضريبي که جلوي اون نوشته شده حسابکنم.

ضريب ها بر اساس اعتبار جام و سختي اون در نظر گرفته شده و کاملا شخصي هستش.براي دونستن ارزش هر ضريب ميتونيد اون رو با ضريب جامي ديگر مقايسه کنيد.در نهايت براي هر تيم، امتيازي به دست مياد که شايد بتونه مبناي مقايسه
باشه

1)جام باشگاه هاي جهان:شامل ورژن فعلي و قديمي(جام بين قاره اي) مي شه که رقابت معتبري بوده ولي ازاون جايي که درجهي سختي بسيار کمي داره براي آن ضريب 0.6 مناسبه

2)ليگ قهرمانان اروپا: شامل ورژن فعلي و قديمي(جام باشگاه هاي اروپا) مي شه و معتبرترين ليگ فوتبال در جهانه.ضريبقهرماني تو اون 3 و ضريب نايب قهرماني 0.5 در نظر گرفته شده

3)ليگ اروپا: شامل ورژن جديد و قديمي(جام يوفا) مي شه. اين ليگ مخصوصا در ادوار گذشته که تيم هاي دوم و سوم ليگهاي معتبر درش شرکت ميکردن داراي درجه ي سختي بالا بوده و براي قهرماني در اون ضريب 1 در نظر گرفته شده

4)جام در جام اروپا: رقابتي منسوخ که قهرمان هاي جام هاي حذفي کشورها در اون شرکت ميکردن و هم اکنون با ليگ اروپاادغام شده و ضريب 0.8 براي اون در نظر ميگيريم

5)سوپرجام اروپا:رقابت بين قهرمان ليگ قهرمانان و ليگ اروپا.از اون جايي که به صورت تک بازي هستش احتمالا ارزش کم ترينسبت به جام باشگاه هاي جهان داره و براي همين ضريب 0.4 براي اون در نظر ميگيريم

6)ليگ داخلي:بعد از ليگ قهرمانان مهم ترين رقابت ها همينه.شايد ليگ قهرمانان بيش از دو برابر ليگ داخلي ارزش داشتهباشد ولي سختي ليگ داخلي و تعداد بازي هاي بالا باعث شد تا ضريب 1.5 براي آن لحاظ بشه.بديهيه که ارزش ليگ داخلي از ليگ اروپا بيش تره

نکته ي بعدي که محل مناقشست سختي هر ليگه.براي منصفانه تر کردن امتياز ها براي قهرماني ليگ جزيره ضريب 1.2 و براي سري آ ضريب 1.1 در 1.5 ضرب ميکنيم و لاليگا و بوندسليگا که نسبتا قهرماني در آن راحت تره همون ضريب 1.5 براش در نظر ميگيريم

7)جام حذفي داخلي: رقابتي تقريبا سخت هستش ولي از آن جايي که اکثر تيم ها در بحبوحه ي رقابت هاي ديگه از ترکيب ذخيره ي خود در اين مسابقات استفاده ميکنند ضريب 0.5 براي آن در نظر ميگيريم که ارزشش ميشه يک سوم ليگ داخلي. بديهيه ارزش اين جام از جام در جام که رقابتي منسوخ بين قهرمان هاي جام حذفي کشورهاي اروپايي هست بايد کمتر باشه

8)سوپرجام داخلي و جام اتحاديه:سوپر جام رقابتي تک بازي هست بين قهرمان ليگ و جام حذفي و بديهيه که ارزشش از سوپرجام اروپا کمتره.براي جام اتحاديه هم همون ارزش رو ميذاريم چون به طور مداوم فقط در انگليس برگزار ميشه و زياد هم جدي گرفته نميشه.براي اين دو رقابت ضريب 0.2 در نظر ميگيريم و البته در پايان براي منصفانه تر شدن امتياز ها از آن جايي که سوپرجام انگليس قدمتي طولاني داشته و جام اتحاديه هم به طور مداوم فقط در انگليس برگزار ميشه براي تيم هاي انگليسي يک ضريب 0.8 در 0.2 ضرب ميشه تا تيم هاي ديگر ليگ ها چندان ضرر نکنند

9)اين موارد بالا تمام جام هاي رسمي را شامل ميشن.از چند جام به دلايلي صرف نظر شده:

جام اينتر توتو که رقابتي شامل تيم هاي وسط جدول ليگ هاي اروپايي بود که منسوخ شده و ارزش چنداني هم نداشت

جام بين شهري جامي نسبتا معتبر هست ولي يوفا اون رو به رسميت نميشناسه و قبل از جام يوفا برگزار ميشده

جام لاتين که اون رو نه فيفا و نه يوفا به رسميت نميشناسن و قبل از ليگ قهرمانان برگزار ميشده

10)تيم هايي مثل آژاکس،آيندهوون،بنفيکا،پورتو،مارسي و ... هم ميتونستن به ليست اضافه بشن ولي اين مقايسه صرفا براي
12 تيم برتر 4 ليگ معتبر اروپايي هستش

11) تعداد جام ها تا پايان فصل 2017-2018 در نظر گرفته شده است

منبع : noamoozac

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : پرافتخارترین,تیم,های,اروپایی, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 133 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:32

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,یک,سایت,پژوهشی,و,آموزشی, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:17

Interior Design Styles

ASIAN: Asian interior design reflects materials and completions from the East. This design style is ordinary of Thailand, Malaysia, Indonesia and China.
BRITISH: There are numerous styles to celebrate British interiors anyway, I’m visiting consider two of them, Cool Britannia and tacky Chic.
CONTEMPORARY: Contemporary interior decorations have to be compelled to be known in America within the 50's and early 60's generally as go via flying machine need to be open. The planning has either straight lines or wonderfully bended. Truly this style identifies with what's present, happening now and is reflected in today's design. Contemporary interior design meets expectations with most, if not all interior styles.
FRENCH: Regular French interior decoration is fairly established. It’d be both complex and exquisite or over rich and sensational.
GOTHIC: once I contemplate Gothic interior decoration, I’m transported completely into an alteate world, of an alteate time. Life within the middle Ages was altogether different to our leading edge world and hence the combination of this era with some advanced impacts may well be amazingly intriguing. 1150-c.1500 and restored again within the late eighteenth and early nineteenth century.
INDIAN: Indian interior designing styles are warm and gritty. They need an intriguing bid and hold an otherworldly look with the use of orchestrated colors.
Mechanical: Industrial interior design is that the mixture of workmanship and building to form life 'simpler'. A lot of innovative contraptions!
ITALIAN: Italian interior decoration is advanced and observes of extravagance about it. Once I give some thought to this style I believe about all the extraordinary Italian designers like Scarpa, Sottsass or the quite cherished design designer Armani. Italy has created and keeps on producing world trendsetting designers so it's close difficult to happen picking this style as your idea.
JAPANESE: Japanese interior decoration is short-sighted and really streamlined in both format and completions. This style is that the characterizing impact on all current moderation.
MEDIEVAL: Medieval interior decoration originates from the amount in European history 1000 - c.1550. This concept is prime and not too aloof from rustic interior design.
Moderation: Moderate interior designing is certainly chic when assembled well. The clean lines and open spaces permit you to please in effortlessness getting it done.
MOROCCAN: The Moroccan look is rich in zest shades and is suffering from Spanish, French and Arabic interior designs. Delightful examples fill the spaces alongside surfaces and smells.
NAUTICAL: the planning of nautical interior designing is de facto that of the shoreline and shoreline front. Think New Hampshire and you'd be beat all correct.
RETRO: Retro interiors covers 3 decades; 50's, 60's and 70's. The planning is shifted, from plastic fabulous, disposable and low support to psyche Delia. The impacts were the blast of publicizing, blossom force, genre and pop workmanship.
Provincial: to accomplish a natural home interior design that appears extraordinary you'll be able to blend components of it in with a recent interior design so your home doesn't get to be excessively sort of a log lodge. This mix are often extremely striking and interesting. Provincial design stresses on regular, foul components and items.
SCANDINAVIAN: there are two interior design styles that are Scandinavian design. The most is current and therefore the other is nation.
1. Scandinavian Mode started in 1930 and is out there today. It’s conceived from the elemental standards of innovation melded with conventional materials and may have the design of latest
2. Scandinavian nation style began within the seventeenth century and kept going until the late nineteenth century. The design is that of a farmhouse and also the principle material is light hued wood.
SPANISH: touches of Arabic design are blended with strong, lovely colors and shapes are found inside Spanish interior design styles.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinate large scale home remodels, new construction, restaurant, and office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : Interior,Design,Styles, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:00

ذهن آگاهي با رنگ آميزي

زيستن در لحظه‌ي حال

کتابي با فروشي ميليوني در سراسر دنيا

مولف: اما فارارونز

مترجم: سپيده بخت

------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

براي آنکه ذهن‌آگاهي را به صورت کامل تجربه کنيد، بکوشيد از تمام حواس پنج‌گانه‌تان استفاده کنيد. تمرين‌هاي اين کتاب به شما ياد مي‌دهند که چطور اين کار را انجام دهيد. يادتان باشد طبيعي است اگر در حال انجام تمرين‌ها متوجه شويد حواستان پرت شده است و به چيزي غير از تمرين فکر مي‌کنيد. در اين مواقع، به آرامي و بدون اين‌که در مورد خودتان يا شرايط قضاوت منفي ‌کنيد، به تمرين برگرديد و ادامه دهيد.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : ذهن,آگاهی,با,رنگ,آمیزی, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 161 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:01

لینک دوستان

خبرنامه